Project: Boek Online marketing, de essentie

Een actueel en heel praktisch online marketingboek schrijven, dat door de theoretische onderbouwing breed inzetbaar zou zijn. Dat was de wens van de auteurs en Uitgeverij Pearson. Niet alleen is het boek Online marketing, de essentie geschikt als studieboek voor HBO-studenten. Ook (online) marketeers en ondernemers kunnen er kennis, tips en trucs uit halen. Of ik dan de redactie wilde doen voor de auteurs, want als internetondernemers konden zij wel hulp gebruiken bij het structureren en 'lekker leesbaar' maken van hun informatie. 

Een mooie uitdaging voor mij en weer eens wat anders dan mijn online werkzaamheden. Ik herschreef, schrapte, vulde aan, overlegde, structuureerde en hielp mee cases te ontwikkelen. Ik kroop in de huid van de student van nu én keek met mijn 'ondernemersbril' naar het boek. Nu hij is uitgegeven stort ik me op de contentmarketing van de bijbehorende website.

Resultaat: een heerlijk leesbaar, praktisch en toch ook degelijk online marketingboek. Helemaal van deze tijd en een echte musthave voor geinteresseerden.

Bekijk het met eigen ogen op de site van het boek

Wil je meer weten of kijken waar ik jou mee kan helpen?
Neem contact met me op 

> Terug naar mijn projecten