Carolien & Tekstzinnig

 

Wat leuk dat je op mijn site kijkt en nieuwsgierig bent naar 'de persoon achter Tekstzinnig'. Mezelf in het kort beschrijven: nog best een uitdaging eigenlijk! Want wat wil jij graag weten? Ben jij het hoofd van een marketingafdeling en wil je iets lezen over mijn werkervaring? Of ben je ondernemer en zoek je vooral iemand waar je raakvlakken mee hebt?

 

Ik doe een poging, maar aarzel ook niet me even te mailen of te bellen als je iets wilt weten. Vind je het niet zo interessant hoe mijn privéleven eruit zien? Sla deze alinea dan gerust over. Mijn naam is Carolien de Boer, 36 jaar en ik woon in Arnhem. Eigenlijk kom ik uit Groningen (Hoogezand-Sappemeer om precies te zijn, je kent het vast nog van je topografielessen), maar 10 jaar geleden hier naartoe verhuisd vanwege de liefde. Inmiddels ben ik zelf ook best wel gek op dit gebied en de natuur om me heen. Ik woon aan de rand van het bos en vind het heerlijk daar met mijn boxer naartoe te gaan of hard te lopen. Verder breng ik graag veel tijd door met mijn twee kinderen. Af en toe leuke uitjes ondernemen natuurlijk. Maar in de praktijk ben ik meestal de taxi richting judo of hockey. Of er komen vriendjes en vriendinnetjes spelen en ik ruim de rommel weer op.

Ook heel gezellig allemaal trouwens ;-)

Mijn oudste heeft extra begeleiding nodig. Ik zet me graag in om hem beter te begrijpen en lees dan ook veel. Ook probeer ik waar mogelijk de wereld voor hem begrijpelijker te maken. Dit heeft best veel impact op mijn leven. Het zorgt er ook voor dat ik anders naar mijn werk ben gaan kijken. Ik doe graag opdrachten waar ik energie van krijg en waar ik een goed gevoel over heb. Organisaties die zich inzetten voor mensen...die zijn door mijn eigen ervaringen bij mij zeker aan het goed adres. Ik heb dus best een druk leven, maar gelukkig heb ik ook veel lieve mensen om me heen. Even aftappen lukt me prima met vriendinnen op het terras, tijdens een weekendje weg of ik verander mijn inrichting weer eens.

Tien jaar geleden verhuisde ik dus naar Arnhem. Ik stopte met mijn vaste baan in Assen en bedacht dat freelance werk me meer vrijheid en afwisseling kon geven. Want daar hou ik van: zelf sturing hebben, nieuwe projecten opzetten, aan deadlines werken en verschillende bedrijven leren kennen. Dat wordt niet snel saai dacht ik, want saaiheid was in die tijd wel het ergste wat me kon overkomen. Ik deed de afgelopen tien jaar bij allerlei verschillende organisaties ervaring op. Groot, klein, non-profit en juist supercommercieel: het is allemaal voorbij gekomen. Het één uitdagender dan het ander, maar saai is het niet meer geworden.

Zo organiseerde ik briefings, bracht doelgroepen in kaart, vertaalde ze naar aansprekende persona’s en structureerde wat mijn klanten te vertellen hadden in overzichtelijke en klantgerichte websites. Hiermee hielp ik recent Lyceum Elst en ook stichting Care&Culture. Ik schreef talloze webteksten, creatieve blogs, berichten voor social media, analyseerde en optimaliseerde. Dit deed ik bijvoorbeeld bij Huisartskliniek, Zoekdierenarts en STANDA. Ik hield planningen in de gaten, zorgde voor afstemming met vormgever, designer en webbouwer en checkte of projecten nog volgens schema verliepen. Brainstormde met allerlei partijen tijdens creatieve sessies. En gaf daarnaast schrijftrainingen aan professionals, bijvoorbeeld op de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. O ja, ik hielp afgelopen jaar ook mee met de ontwikkeling van een heus studieboek (Online marketing, de essentie). Maar ik zette me de afgelopen jaren vooral graag in om de bijzondere kant van mijn klant en zijn aanbod te ontdekken. Wat voor probleem loste hij nou op bij zijn klanten? Wat maakte hem daarin nou zo anders en zo goed? Dit ontdekken en in de juiste vorm gieten, is een echte uitdaging en de basis van mijn werk.

Ik heb geprobeerd al deze werkzaamheden samen te vatten, want je bent vast gewend een aanbod van diensten te zien op websites. Bekijk dus gerust wat ik zoal te bieden heb. Ik ben ervan overtuigd dat het vooral belangrijk is dat er een klik is, dat je het gevoel hebt dat ik jou en je organisatie begrijp. Dat ik me echt wil inzetten om jouw doelen te behalen. En dat ik meedenk, ideeën aandraag en problemen signaleer, zodat we ze op tijd kunnen oplossen. Dit lukt het beste als jouw organisatie, doelen en diensten mij raken. 

Schroom dus niet om me te bellen of te mailen, dan kijken we samen of we 'matchen' en hoe ik je kan helpen je doelstellingen te behalen.

Ja, ik wil kennismaken