Maak kennis met... Tekstzinnig

Voor een klantgerichte contentstrategie, ijzersterke webteksten en effectief online marketingadvies hoef je niet meer verder te zoeken. Tekstzinnig duikt in de inhoud, waar anderen aan de oppervlakte blijven. Waardevolle content creëeren en promoten is namelijk meer dan zomaar een tekst schrijven. Ik licht het graag toe.

Tekstzinnig staat voor ijzersterke content

Je kunt je bedrijf op verschillende manieren presenteren. Wil je jouw producten en diensten aanprijzen, zoals alle anderen het ook doen? Of kies je voor een unieke manier, met ijzersterke content? Die je doelgroep echt raakt en begrijpt... en ook nog aanspoort actie te ondernemen? 

Met goede en unieke content bereik je meer:

  • Wees anders dan alle anderen
  • Stop met uitzenden, begin met afstemmen
  • Vergroot je online vindbaarheid

Deze basisprincipes zijn het uitgangspunt van al mijn werk. Kort samengevat leg ik het zo uit:

"Met een goed verhaal zet je je bedrijf of merk echt anders in de markt. Op een strategische manier content inzetten is hierbij enorm waardevol. Je doelgroep kan je vinden en jij grijpt de kans om je online te onderscheiden. Ik gebruik mijn ervaring graag om van jouw verhaal een bestseller te maken."

Het gezicht achter Tekstzinnig

Altijd leuk om te weten natuurlijk, want marketing is toch ook echt een vak waarin je veel contact hebt met elkaar. Natuurlijk kunnen we persoonlijk kennis maken, maar voor nu alvast wat meer achtergrondinformatie over Tekstzinnig en mijzelf.

Carolien van Tekstzinnig

Wie is het gezicht achter Tekstzinnig? Dat ben ik, Carolien de Boer. Geboren en getogen in het noorden van het land. Nu al weer een aantal jaren woonachtig in Arnhem, een prachtige bosrijke stad. De nuchtere (Groningse?) 'doe-maar-normaal' mentaliteit combineer ik graag met creativiteit en echt meedenken met mijn klant. Verwacht van mij geen opgedirkte, 'blabla' sessies en veel teveel dure marketingtermen. Een eerlijke en betrokken houding, daar kom je naar mijn mening verder mee. Ik laat graag mijn hersens kraken om jouw (complexe/medische/wetenschappelijke) informatie te begrijpen. Om mijn scherpe blik te behouden ga ik hardlopen of maak ik een boswandeling met mijn hond.

Ervaring door de jaren heen

Inmiddels werkt Tekstzinnig bijna 9 jaar aan allerlei vormen van content. Van brochure tot aan complete website, van persbericht tot aan blogs, het is allemaal langsgekomen in deze jaren. Begonnen op het hoofdkantoor van Scapino, opdrachten gedaan bij Belcompany en vervolgens via grote klant Thuisvaccinatie weer verder gegaan. Door in deze jaren nauw samen te werken met ontwerpers, webbouwers en online marketingspecialisten, heb ik veel geleerd. Doordat ik altijd één of meerdere vaste klanten heb, kan ik ook complexe, langdurige projecten draaien. Structureren en planningen maken zijn hierbij zeker aan mij besteed, aarzel dus niet om mijn hulp hierbij te vragen.

Interesse in ijzersterke webteksten of advies?

Laten we dan kennismaken. Als je het gevoel hebt dat ik je diensten begrijp en me kan inleven in je doelgroep is dat een goed teken. Ik laat ook graag wat voorbeelden zien van mijn werk. En leg aan je uit welke mogelijkheden ik zie voor jouw online succesverhaal.

Contact